Dag 15: Yosemite (Mariposa) - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Esther Meijer - WaarBenJij.nu Dag 15: Yosemite (Mariposa) - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Esther Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 15: Yosemite (Mariposa)

Door: Esther Meijer

Blijf op de hoogte en volg Esther

27 Juli 2017 | Verenigde Staten, Mariposa

Hallo allemaal,

De handdoeken hebben niet gewerkt (ze vielen naar beneden) dus waren weer redelijk vroeg wakker. Maar vandaag hebben we wel iets leuks gedaan. We zijn namelijk naar Yosemite National Park gegaan! Waar we een waterval hebben bezocht die brideal veil falls heet.
De waterval opzich was niet zo bijzonder want die lijken allemaal op elkaar maar het was de reis naar toe die het zo leuk maakten. Het was namelijk over de rotsen klimmen en weer naar beneden glijden en je goed vast houden om niet te zakken.
Uiteindelijk waren Yvonne, Iris, ome Kees en ik aangekomen op het hoogste puntje bij de monding van de waterval.
Wat nog best moeilijk was om op te komen maar door hulp van ome Kees lukte het allemaal!
Verder in de auto terug naar huis en lekker gezwommen en gelezen in de hangmat.

Morgen een reis naae San Fransisco op de planning waar we 3 dagen zullen verblijven waar o.a Alcatraz en een fietsrocht op de planning zijn.

Tot de volgende post!

Liefs Esther