Dag 8: Kanab - Reisverslag uit Kanab, Verenigde Staten van Esther Meijer - WaarBenJij.nu Dag 8: Kanab - Reisverslag uit Kanab, Verenigde Staten van Esther Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 8: Kanab

Door: Esther Meijer

Blijf op de hoogte en volg Esther

20 Juli 2017 | Verenigde Staten, Kanab

Hallo allemaal,

Vandaag een dag dat we konden uitslapen en daar heb ik voor mijn doen gebruik van gemaakt. Half 9 werden Iris en ik wakker. Ik had heel de nacht lekker geslapen en Iris niet echt.
Ontbeten en toen zijn papa, ome Kees en Iris naar de supermarkt gegaan om boodschappen te doen, toen kwamen ze terug en zijn we gaan kijken wat we vandaag gingen doen er waren 3 opties:

- Optie 1: naar de Noord kant van de Grand Canyon (we hadden de Zuid-kant al op dag 4 gedaan)
- Optie 2: In het dorpje rond lopen en daar een wandeling maken
- Optie 3: In het huisje blijven

Judith koos voor optie 3. Richard en Yvonne voor optie 2. En Ik, Iris, papa, mama, ome Kees en tante Lenny kozen voor optie 3. Wat ik je hoor afvragen is wat het is verschil met de Zuid kant?
Dat kan ik je wel uitleggen. De afstand tussen Zuid en Noord is ongeveer 10 mijl zo'n 15 km. Maar het verschil is goed te zien.
Noord is groen en rustig en Zuid is daarentegen droog en heel erg toeristisch. Maar allebei zijn ze heel erg mooi! Dit was ongeveer 1.5 uur heen en 1.5 uur terug rijden.

In de avond hebben we macaroni gegeten met zijn allen en zullen we in de avond vast nog wel een spelletje spelen.
Morgen staat Bryce op de planning

Tot de volgende post!

Liefs Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 19 Mei 2017
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 7844

Voorgaande reizen:

13 Juli 2017 - 05 Augustus 2017

Zuid-West Amerika

Landen bezocht: