Dag 6: Bluff (Monument Valley) - Reisverslag uit Ferron, Verenigde Staten van Esther Meijer - WaarBenJij.nu Dag 6: Bluff (Monument Valley) - Reisverslag uit Ferron, Verenigde Staten van Esther Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 6: Bluff (Monument Valley)

Door: Esther Meijer

Blijf op de hoogte en volg Esther

18 Juli 2017 | Verenigde Staten, Ferron

Hallo allemaal,

Vandaag een echte rustdag. Voor het eerst in 6 dagen kunnen uitslapen!
Wat niet door allemaal even goed benut werd aangezien mama en tante Lenny dat niet heel goed kunnen.
Maar het voordeel daar aan is, is dat je de zonsopgang ziet en dat leverd mooie plaatjes op.

We ontbeten weer langs de weg dicht bij het hotel. Dit was echt het lekkerste ontbijt van alle dagen. Vooral omdat alles vers werd gemaakt ( dachten we dan in iedergeval)

Na het ontbijt kon je kiezen of je mee ging naar Goosenecks Creek of bij het hotel bleef en lekker ging zwemmen en spelletjes ging spelen. Uiteindelijk zijn ome Kees, tante Lenny, mama, papa, iris en ik naar de Goosenecks Creek gegaan.
Niet via de normale route maar via een cut of road door de valley of the gods.
Nu zagen we het gesteente van wat dichterbij wat leuk was om te zien. Eenmaal aangekomen bij Goosenecks Creek bleek het best klein te maar.... er was 1 punt waar je een mega goed punt had om foto's te maken. Dus daar hebben we zeker gebruik van gemaakt.

In het hotel weer wezen zwemmen, gegeten bij het zelfde plekje als vanochtend en uiteindelijk spelletjes gedaan: 2x 30 seconds dat 2x is gewonnen door het team: Yvonne, Richard, Mama en tante Lenny. En het laatste spelletje was 31'gen wat we in Canada hebben geleerd van ome Kees en tante Lenny en wat ome Kees heeft gewonnen maar.. het was een close call met Iris.

Tot de volgende post!

Liefs Esther

• 19 Juli 2017 - 16:41

Henny:

Klinkt als een leuke dag Esther. Jullie genieten er in ieder geval met volle teugen van.