Dag 18: San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Esther Meijer - WaarBenJij.nu Dag 18: San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Esther Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 18: San Francisco

Door: Esther Meijer

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 Juli 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal,

Voor papa, Yvonne en Richard begon de dag vroeg want die gingen naar het vliegveld om de laatste dagen in Hawaii te vertoeven.

Vandaag hebben we ren fietstochtje gemaakt over de Goldon Gate Bridge. De ochtend begon met een wekker - ontbijt en in het busje maar. In de stad aangekomen zijn we naar de fietsverhuur gelopen en gaan fietsen naar de Goldon Gate wat nog wel een klimmetje was. Over de Goldon Gate zijn we naar eem ferry punt gelopen want vanaf daar konden we met de boot weer terug naar de pier. Maar eerst moesten we nog 2 uur wachten dus in die tijd hebben we Fish and Chips gegeten langs het water en zijn we winkeltjes in gelopen om souvernirtjes te kopen.
Eenmaal weer in de stad gingen tante Lenny en ome Kees naar een theehuis en hebben Jud, Iris en ik naar een soort straatshow gekeken van mannen die aan het breackdancen waren! Hierna weer naar de fietsrental gereden en naar het busje gelopen om weer naar huis tegaan

Ome Kees, tante Lenny en ik hebben nog een strandwandeling gemaakt en zo terug naar het huisje gelopen! S' avonds weer heerlijk in de jacuizzi spelletje en naar bed gaan

Morgen gaan we door naar San Simeon

Tot de volgende post!

Liefs Esther

• 31 Juli 2017 - 08:28

Jan Overduin:

HA die Esther en verdere familie , ik neem aan dat je vader alleen Yvonne en Richard naar het vliegveld heeft gebracht en zelf is terug gekomen. Was het daar een beetje veilig fietsen of was het een overlevings tocht , haha, genieten jullie nog maar lekker van de vakantie . Gr van ons

• 31 Juli 2017 - 10:15

Jolanda:

Hoi Esther,
    Wat leuk om je verhalen te lezen. Zo te zien hebben jullie een fantastische reis!
    Heel veel plezier nog verder en groetjes aan iedereen.