Pre-vakantie - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Esther Meijer - WaarBenJij.nu Pre-vakantie - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Esther Meijer - WaarBenJij.nu

Pre-vakantie

Door: Esther Meijer

Blijf op de hoogte en volg Esther

01 Juli 2017 | Duitsland, Keulen

Beste allemaal,

De reis komt al steeds dichterbij en wij kunnen allemaal niet wachten tot het zover is!
Mijn paklijst staat al klaar en alles is tot in de puntjes gereed. Afgelopen woensdag is onze travel counseller langs gekomen en heeft al onze documenten netjes afgeleverd. (o.a: vliegtickets, gereserveerde hotels, etc.).

Op het moment van schrijven zit ik in Keulen op het schip bij mijn vader genaamd ' Wilhelmina'. We zijn gister (vrijdag) opgestapt en gaan woensdag weer naar huis rijden om naar mijn diploma uitreiking te gaan. (geslaagd voor de HAVO) Daarna nog even 5 dagen werken en dan is Amerika al te ruiken.
Ik kan niet wachten!!

Jullie horen me over 12 dagen weer zodra we in Amerika zijn geland. Het plan is om elke avond een update te geven over wat we de dag hebben gedaan (als er wifi is) met eventueel wat foto's van de dag om een sfeerimpressie te kunnen geven.

Tot de volgende post!
Liefs Esther

  • 02 Juli 2017 - 10:56

    Christina:

    Super leuk Esther. Ik ga jullie zeker volgen

  • 02 Juli 2017 - 13:30

    Lenny Spek:

    Leuk Esther,
    Zo heb ik straks thuis ook jou verslag van de vakantie.
    Veel plezier aan boord en de groetjes aan Juut en pappa.
    Groetjes Lenny.

  • 02 Juli 2017 - 17:26

    Janine:

    Hoi Esther
    Wat leuk zeg! Ben heel benieuwd naar je vakantie verslagjes

  • 10 Juli 2017 - 13:19

    Jolanda :

    Hoi Esther,
    Wat een leuk idee! We zijn benieuwd naar jullie verhalen. Een hele gezellige vakantie met elkaar en een goede reis!
    Groetjes Rob en Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 19 Mei 2017
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 7884

Voorgaande reizen:

13 Juli 2017 - 05 Augustus 2017

Zuid-West Amerika

Landen bezocht: