Dag 23/24: Oxnard -> LA -> London -> Amsterdam - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Esther Meijer - WaarBenJij.nu Dag 23/24: Oxnard -> LA -> London -> Amsterdam - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Esther Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 23/24: Oxnard -> LA -> London -> Amsterdam

Door: Esther Meijer

Blijf op de hoogte en volg Esther

06 Augustus 2017 | Nederland, Nieuwegein

Hallo allemaal,

Weer om 6 uur wakker en naar het strand gelopen om weer dolfijnen te kijken, waar er helaas maar 2 van waren vanochtend. Ontbijten, spullen inpakken en dan is het al weer tijd om naar het vliegveld van LA te vertrekken. Onderweg langs Malibu gereden gestopt bij Santa Monica om naar de pier te lopen. Onderweg haakten er een aantal af en zijn alleen ome Kees, tante Lenny en ik door gelopen naar de pier.

Aangekomen bij het vliegveld hebben we onszelf ingecheckt, de security check gehad, bij de gate gewacht en in het vliegtuig gestapt. Avondeten gehad, film gekeken en toen heb ik zelf best nog wel lang geslapen op en af totdat het ontbijt kwam en we nog maar een uur hoefde te vliegen. Deze vlucht naar London heeft ongeveer 10 uur geduurd.
Aangekomen in London met een busje naar een andere terminal en daar weer door de check heen, waar papa zijn zakmes moest inleveren (heel raar aangezien die alle andere checks wel door is gekomen). En weer door naar het andere vliegtuig waar we iets vertraging bij hadden, maar de vlucht zelf duurde maar 45 min.
Koffers gepakt en daar kwam een eind aan deze mooie en prachtige reis door Amerika helaas, maar ergens verlang ik wel naar mijn eigen bed

Dit was een top vakantie! Met vele mooie herinneringen die we lang mee zullen nemen

Dit was de laatste post over deze vakantie, maar in de toekomst komen er zeker meer!

Bedankt voor het lezen allemaal!

Liefs Esther en de rest

• 06 Augustus 2017 - 14:53

Herman:

Was leuk om te lezen.
    Zijn we toch een beetje meegeweest.

• 06 Augustus 2017 - 20:40

Henny:

Leuk gedaan Esther al je verslagen van deze mooie reis. Konden wij hier thuis toch een beetje meeleven met alles wat jullie zagen en deden.

• 07 Augustus 2017 - 17:25

Robertino:

We hebben met veel plezier je reisverslagen gelezen Esther, een mooi beeld gekregen van wat jullie allemaal hebben gezien en meegemaakt. Geïnspireerd als wij zijn zullen wij ook wanneer we in oktober vertrekken naar Zuid Afrika ook op deze manier verslag doen van onze reis. Jullie gaan er nog van horen.

• 08 Augustus 2017 - 14:19

Gerard Ketelaar:

Hallo Esther, welkom thuis!
    Bedankt voor je gezellige en beschrijvende berichtgeving!
    Geweldig zo ver weg en ons mee laten genieten.
    Lijkt mij een enorme beleving!
    Vooral die walvissen lijken mij onvergetelijk mooi om ze op korte
    afstand te kunnen waarnemen!