Dag 14: Yosemite (Mariposa) - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Esther Meijer - WaarBenJij.nu Dag 14: Yosemite (Mariposa) - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Esther Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 14: Yosemite (Mariposa)

Door: Esther Meijer

Blijf op de hoogte en volg Esther

26 Juli 2017 | Verenigde Staten, Mariposa

Hallo allemaal,

Vandaag een echte typische rust dag in het huisje.
De ochtend begon vroeg voor Iris en mij (6 uur), want wij liggen op de overloop waar geen gordijnen zijn, waardoor we met de opgang van de zon wakker worden. Ten net hebben we daar iets op gevonden. Namelijk.. handdoeken ophangen met tape om de zon tegen te houden, we zullen morgen zien of het werkt..

Verder hebben we de hele dag in en aan het zwembad gezeten, met een wat aangenamer temperatuurtje dan in de Death Valley en alle andere plekken.

Te net heerlijk BBQ gegeten en hopelijk straks heerlijk slapen met Iris naast me.

Tot de volgende post!

Liefs Esther

• 27 Juli 2017 - 06:53

Jan Overduin:

Dat is ook wel eens lekker een dagje niks doen vooral als je er ern lekker zwembad bij hebt. Hopen voor jullie dat de handoeken werken je had ook je ouders op de overloop kunnen parkeren