Dag 13: Death Valley --> Yosemite (Mariposa) - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Esther Meijer - WaarBenJij.nu Dag 13: Death Valley --> Yosemite (Mariposa) - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Esther Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 13: Death Valley --> Yosemite (Mariposa)

Door: Esther Meijer

Blijf op de hoogte en volg Esther

25 Juli 2017 | Verenigde Staten, Mariposa

Hallo allemaal,

Vandaag de langste reisdag die we de vakantie hebben meegemaakt en gaan meemaken. Om kwart over 6 stond de wekker, om 7 uur zaten we in het busje, uitchecken en rijden maar.

We begonnen in droogte en warmte en kwamen tijdens het rijden terecht in sneeuw, bos en bergen, voor ons leek het een beetje op Noorwegen. Ook stonden we hier in de file doordat we het park Yosemite in wilden, dus uit de auto gestapt en even in de sneeuw gespeelt (wat meer ijs was) en gelopen om de benen te strekken.

Uiteindelijk na 9.5 uur onderweg te zijn aangekomen in ons mooie huisje met zwembad en jaccuzzi. Daar hebben we gelijk gebruik van gemaakt.

Morgen nog niks op de planning, dus dat wordt een verrassing

Tot de volgende post!

Liefs Esther

• 26 Juli 2017 - 21:34

Janine:

Hoi Esther en alle anderen

Wat een dag zeg pffff. Gelukkig lekker in de jacuzzi. Is dit het huis waar je dolfijnen kan spotten? En hebben jullie nog gewandeld in het park?
    Veel plezier met de verassing morgen.

• 26 Juli 2017 - 21:43

Karin :

Wat een tijd onderweg geweest zeg.pff