Dag 4: Sedona --> Tusayan - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Esther Meijer - WaarBenJij.nu Dag 4: Sedona --> Tusayan - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Esther Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 4: Sedona --> Tusayan

Door: Esther Meijer

Blijf op de hoogte en volg Esther

17 Juli 2017 | Verenigde Staten, Tusayan

Hallo allemaal,

We dachten geen wifi te hebben, maar het blijkt toch wel zo te zijn! Beter maar want zo kan ik jullie op de hoogte blijven houden.

Vanochtend de wekker om 5 uur gezet zodat we om 6 uur aan het ontbijt zouden zitten en dan om 7 uur in het busje naar de Grand Canyon!
Rond half 11 kwamen we daar aan en hebben we het busje ergens neergezet en zijn we met shuttle busjes naar verschillende uitkijkpunten gereden zodat we goed zicht hadden op de Grand Canyon.
En wat was dat mooi!
Echt een van de mooiste dingen die ik in tijden heb gezien. Je kunt er ook naar blijven kijken zolang als je wilt.

Tussendoor nog even ingecheckt bij het hotel zodat we alle spullen in de kamer konden neer zetten en even een uurtje voor ons zelf hadden. Daarna al gauw weer terug naar de Grand Canyon gegaan om de zonsondergang te bekijken.
Het was wat bewolkt dus het resultaat was wat minder dan normaal, maar nog altijd mooier dan dat we in Nederland gewend zijn.
Ik probeer foto's te plaatsen maar gister lukte het niet, we zullen kijken wat vandaag brengt
Morgen weer een reisdag

Tot de volgende post!

Liefs Esther

• 17 Juli 2017 - 07:52

Quinten En Mireille:

Zo voor ons is het vroeg in de ochtend en jullie gaan zo lekker slapen. Maar ik heb net toch wat foto's gezien. Dat zag er erg mooi uit hoor!! Zo te zien kunnen jullie je prima vermaken. Veel plezier nog daar en geniet er van. Mvg quinten en mireille

• 17 Juli 2017 - 08:40

Jan Overduin:

Foto's op fb gezien ziet er zeker schitterend uit hele ervaring rijker geniet met volle teugen. Groetjes aan de groep