Dag 2 Phoenix --> Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Esther Meijer - WaarBenJij.nu Dag 2 Phoenix --> Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Esther Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 2 Phoenix --> Sedona

Door: Esther Meijer

Blijf op de hoogte en volg Esther

15 Juli 2017 | Verenigde Staten, Sedona

Hallo allemaal,

Vandaag is een reis dag van Phoenix naar Sedona. Een paar waren al vroeg aan het ontbijt, wat bestond uit toast brood, ei, worstjes, wafels en nog vele andere lekkernijen.
Rond half 10 in het busje gestapt om naar Sedona te gaan rijden.

Onderweg hebben we een aantal stops gemaakt.
Stop 1: Montezuma Well --> hier was een meertje te zien en hebben hier een aantal foto's gemaakt. Het was zo heet dat het lang lopen er niet in zit en de airco in auto een must is.

Stop 2: Montezuma Castle --> hier is een kasteeltje/huisje te zien die heeeel lang geleden is gebouwd.

Stop 3: Red Rocks --> een hele mooie stop plaats waar je de bergen Bell Rock en Courthouse Butte zijn te zien. Foto's maken kan hier heel goed.

We zijn net heerlijk uiteten geweest in het restaurant: Oak Creek Brewery and Grill een echte aanrader al zeg ik het zelf. Wel een beetje veel maar dan is wel een beetje waar Amerika om bekent staat.

We slapen nu in het Greentree Inn hotel waar ik slaap op een kamer met Iris. Morgen weer een leuke dag voor de boek!

Tot de volgende post!

Liefs Esther,

• 15 Juli 2017 - 09:12

Jan Overduin:

Ha Esther leuk dat we jullie zo kunnen volgen, maak er een mooie vakantie van met elkaar. Groetjes daar aan iedereen

• 15 Juli 2017 - 13:54

Rob:

Geniaal Esther, leuk om jullie zo te volgen........het avontuur is begonnen. Heel veel plezier allemaal.

• 15 Juli 2017 - 14:09

Herman Vlieger:

Zeg, volgens mij missen jullie ons niet eens.

• 15 Juli 2017 - 17:58

Janine:

Hoi Esther en alle anderen.
    Wat ziet het er prachtig uit!
    Hoeveel kilometer rijden jullie op een dag?
    Wij hebben ook mooi weer.
    Groetjes janine